کرمانشاه؛

راه اندازی شرکت تولیدی سازنده تخت های بیمارستانی

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بهره برداری شرکت تولیدی سازنده تخت های بیمارستانی تا پایان سال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ تورج شیرزادیان با اشاره به وجود هفت شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی در استان، گفت: از جمله این تجهیزات تولیدی باند و گاز، البسه یک بار مصرف و سرنگ است.
وی افزود: در حال حاضر همچنین شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های برند دنیا در زمینه تولید تجهیزات پزشکی همکاری کرده و در توزیع این تجهیزات در سطح اتحادیه اروپا همکاری دارند.
 همتی با بیان اینکه با همت نخبگان استان یک شرکت دانش‌بنیان در استان کار تولید تخت بیمارستانی را کلید زده که نمونه آزمایشگاهی و نیمه صنعتی آن نیز تولید شده است افزود: فقط برای بیمارستان‌های دانشگاهی استان سالانه 1500 تخت خریداری می‌شود، و قطعا راه‌اندازی این واحد تولیدی بسیار به بحث تامین تجهیزات پزشکی استان کمک خواهد کرد.
این مقام مسئول پیش بینی کرد: اولین محصولات تولیدی این شرکت تا پایان سال وارد چرخه مصرف بیمارستان‌های استان شود.همچنین در برنامه بعدی، این شرکت ظرفیت این را دارد که علاوه بر تامین نیاز تخت استان، نیاز استان‌های هم جوار و حتی کشورهای هم جوار را نیز تامین کند.
وی با بیان اینکه از ابتدای طرح تحول سلامت تا به امروز 100 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به استان داده شده است، گفت: ما توانستیم طی این مدت شش دستگاه سی تی اسکن خریداری کنیم و توانسته‌ایم مجوز یک دستگاه MRI سه تسلا را به عنوان سومین دانشگاه علوم پزشکی کشور بگیریم که به زودی خریداری شده و در اختیار استان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، شرکت ، تولید ، سازنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار