مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت : کسب استقلال بزرگترین دستاورد تسخیر لانه جاسوسی بود و ما توانستیم در بخش های مختلف خود را از وابستگی نجات دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛   سردار افشار کشور در مراسم تجمع بزرگ 13 آبان در قزوین از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلابی بزرگ یاد کرد و گفت : وقتی لانه جاسوسی با هوشیاری امام و دانشجویان انقلابی تسخیر شد اسنادی بدست آمد که آمریکا تلاش کرد با  پودر و رشته رشته کردن  آنها را نابود کند تا مردم ایران حقیقت را متوجه نشوند.

کسب استقلال بزرگترین دستاورد تسخیر لانه جاسوسی

وی اضافه کرد : با اراده الهی و عزم دانشجویان این اسناد با سختی بسیار کنارهم قرار گرفت و مشخص شد که سفارتخانه آمریکا تنها برای جاسوسی و تدارک کودتاهای دیگر در ایران راه اندازی شده است  و اگر این مرکز جاسوسی تسخیر نشده بود کودتای ۲۸ مرداد تکرار می شد.

مشاور فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا تصمیم داشت دوباره شاه رابه کشور بازگرداندو حمام خون به راه بیندازد اما با هوشیاری امام راحل با رمز گشایی از این اسناد پای استکبار از ایران قطع شد.

 افشار افزود :  دنیا پس از تسخیر لانه جاسوسی با انقلاب و افکار امام آشنا شد و ترس ازآمریکا که درملتهای مسلمان ریشه دوانده بود از بین رفت و ابهت استکبار درهم شکست.



وی  گفت : قطع رابطه با آمریکا با درخواست خود شیطان بزرگ صورت گرفت زیرا ما سه درخواست منطقی داشتیم که عدم بازگشت شاه خائن به ایران، بازگرداندن اموال مصادره شده و دخالت نکردن در امور ایران از شروط ما بود که آمریکا به آن تن درنداد.

افشار یادآور شد : 13 آبان درس بزرگی برای ما بود تا بدانیم که هیچگاه آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست.

وی اضافه کرد : در این عصرهم  آمریکا قابل اعتماد نبود اما رهبری اجازه دادند تا یک بار دیگر ماهیت دشمن آشکار شود تا دوست و دشمن به خوی واقعی استکبار پی ببرد.

وی گفت: ملت ما در پرتو عنایات الهی و هدایت رهبری راه اصلی خود را پیدا کرده است و با عزت و اقتدار در مسیر ارزشهای شهدا گام برمی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.