اردبیل؛

فعالیت بیش از 450 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اردبیل

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از فعالیت بیش از ۴۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نادر سقاء گفت: بیش از ۴۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان اردبیل فعال هستند که از تعداد ۲۴ کانون تخصصی، ۱۳ کانون مصلی و ۹ کانون دانشگاهی است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی، خانواده، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، بصیرت افزایی و فرهنگ ایثار و شهادت و کارآفرینی فرهنگی از مهمترین محور فعالیت های متمرکز کانون ها بر اساس این هشت موضوع در سال جاری است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان این مطلب که برنامه های ریزی صور گرفته نیز بر اساس هشت محور فعالیت در کانون ها صورت می گیرد، گفت: توجه به حضور نوجوانان و جوانان در مساجد و برنامه ریزی برای اوقات فراغت این قشر در کانون های فرهنگی هنری نیز از سوی مدیران مسئول مورد توجه است.

سقاء با یادآوری این مطلب که کانون های ویژه تخصصی، مصلی و دانشگاهی نقش تعیین کننده در فعالیت دیگر کانون ها دارند، افزود: فعالیت و همکاری بین اعضای کانون ها نیز بر تقویت نقش و جایگاه کانون ها تاثیر گذار است که این برنامه ریزی نیز باید توسط مدیران مسئول مدنظر قرار گیرد.

وی با اعلام این مطلب که از طرح های ابتکاری کانون های ویژه حمایت جدی خواهیم کرد، افزود: نوآوری در کارهای فرهنگی لازمه جذب نوجوانان و جوانان است که باید مدیران مسئول در این خصوص برنامه های ابتکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.