مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی؛

لزوم توجه خانواده ها به فرهنگ اصیل و ارزشمند ایرانی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: باید خانواده ها به فرهنگ اصیل و ارزشمند ایرانی توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛شهلا تاجفر در جلسه کارگروه زنان و خانواده که در فرمانداری چالدران برگزار شد، با اشاره به اینکه خانواده در فرهنگ ایرانی ستون اصلی جامعه محسوب می شود، افزود: هرچه بانوان در تعاملات اجتماعی حضور پررنگی داشته باشند، خانواده و جامعه از نشاط اجتماعی بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید خانواده ها به فرهنگ اصیل و ارزشمند ایرانی توجه جدی داشته باشند.

وی اظهار کرد: مسئولان شهرستان چالدارن در خصوص اشتغال و به کارگیری بانوان همت مضاعفی داشته و از فعالیت اقتصادی آنها حمایت کنند.

تاجفر ادامه داد: باید با تجمیع اقدامات پراکنده در قالب تعاونی ها، امکان استفاده از تسهیلات قرض الحسنه و اعتبارات حمایتی صندوق کارآفرینی امید را برای اقشار مختلف جامعه فراهم کنیم.

فرماندار چالدارن نیز در این جلسه بیان کرد: توجه به نقش محوری زنان در ایجاد جامعه توسعه یافته موثر است و باید با تشکیل تعاونی های بانوان از آنها حمایت کنیم.

کریم حسین زاده با اشاره به اینکه ایجاد زمینه مناسب گذراندن اوقات فراغت برای بانوان ضروری است، افزود: باید سطح آگاهی بانوان نسبت به مسائل روز افزایش پیدا کند تا به مشارکت بیشتر آنها در موضوع های سیاسی و اجتماعی منجر شود.

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در تقویت زیرساخت های توسعه ای ازجمله ساماندهی راه های اصلی و روستایی، تکمیل اورژانس و کلینیک تخصصی، گازرسانی به روستاها، تامین آب شرب روستاییان و بهره برداری از سد خاکی بابا احمد در این شهرستان نقش مهمی ایفا کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.