مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری:

عفاف و حجاب از ارزنده ترین نمودهای تاریخ و تمدن ایران اسلامی است

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداریگفت:عفاف و حجاب از ارزنده ترین نمودهای تاریخ و تمدن ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جلسه گروه کاری عفاف و حجاب به ریاست شهلا تاجفر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و با حضور اعضاء، مشاورین و نمایندگان امور بانوان دستگاهها، صاحبنظران، اساتید و فعالین عرصه عفاف و حجاب استان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني و تسخير لانه ي جاسوسي آمريکا توسط دانشجويان پيرو خط امام، به بیان ابعاد مختلف حضور گسترده بانوان در راهپیمایی پرداخت.

تاجفر در ادامه با توجه به دستور جلسه با محوریت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی، عفاف و حجاب را از ارزنده ترین نمودهای تاریخ و تمدن ایران اسلامی دانست و افزود: پوشش و عفاف و حجاب در فرهنگ اصیل ایرانی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و پیشینه تاریخی آن در ایران به قبل از اسلام بر می گردد که با ظهور اسلام و ورود آن به ایران به اوج و تعالی خود رسید. فلذا با شرع مقدس اسلام همخوانی داشته و پذیرش پوشش اسلامی مورد توجه و اهتمام جدی مردم ماست.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در راستای حفظ این ارزش و مقوله مذهبی، توجه ویژه به تعلیم و امرآموزش را از راهکارهای موثر و شایسته نهادینه کردن و تداوم آن در جامعه اسلامی قلمداد نمود.

تاجفر اذعان داشت: پدیده مذهبی و ارزشی عفاف و حجاب دغدغه تمامی مسئولین و خدمتگزاران نظام اسلامی است و بدیهی است در این راستا نیازمند همکاری و مشارکت تمامی دستگاهها هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.