گروه E لیگ اروپا

آستریا وین 2 رم 4/نمایش قدرت جالوروسی در وین

تیم های آستریا وین و رم، در مرحله گروهی دور برگشت رقابت های لیگ اروپا به مصاف رفتند که رم موفق شد چهار بر دو میزباش را شکست داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های آستریا وین و رم، در مرحله گروهی دور برگشت رقابت های لیگ اروپا به مصاف رفتند که رم موفق شد چهار بر دو میزباش را شکست داد.

دقیقه 2 بازیکنان آستریا وین در نخستین حمله خود از سمت راست توسط ونوتو صاحب موقعیت شدند، ارسال کوتاه این بازیکن به کایوده رسید و این بازیکن نخستین گل این دیدار را به ثمر رساند.

دقیقه 4 بازیکنان رم خیلی زود به بازی بازگشتند. ارسال زمینی پرز در مقابل دروازه به ژکو رسید و این بازیکن کار راحتی برای باز کردن دروازه حریف داشت.

 دقیقه14 رم بار دیگر روی ارسالی از روی کرنر صاحب موقعیت شد، ضربه سر بازیکنان رم در مقابل دروازه به زمین خورد تا دروازه بان و مدافع آستریا وین در مسیر یکدیگر قرار بگیرند و د روسی کار سختی برای باز کردن دروازه خالی نداشته باشد.

دقیقه 65 بازهم ادین ژکو می درخشد. پاس استفان الشعراوی به ادین ژکو می رسد و این مهاجم آماده رم را پیش می اندازد. بازی با نتیجه 3-1 به نفع پایتخت نشینان ایتالیا در جریان است.

دقیقه 78 راجا ناینگولان با شوت پای راست خود در موقعیت ضربه آزاد، توپ را به گوشه دروازه آستریا وین می فرستد تا جالوروسی چهار بر یک پیش بیفتد..

دقیقه 89 میزبان یکی از گلها را جبران کرد. ضربه پر قدرت کاپیتان آستریا وین از پشت محوطه جریمه به گل تبدیل شد تا آستریا وین کمی از سنگینی این شکست کم کند.

در نهایت رم موفق شد چهار بر دو پیروز شود تا تساوی سه بر سه بازی رفت را هم جبران کرده باشد.

در دیگر مسابقه این گروه ، تیم های آسترا جورجیوی رومانی و ویکتوریا پلژن اچک به تساوی یک بر یک رسیدند.

در جدول این گروه ، رم با هشت امتیاز صدرنشین است. آستریا وین با پنج ، آسرا جیورجیو با چهار و ویکتوریا پلژن با سه امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رم ، آستریا وین ، لیگ اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار