ساری؛

برگزاری مسابقه عکس و گزارش برتر از رزمایش

به مناسبت اجرای رزمایش اقتدار بسیجیان در مازندران مسابقه برترین عکس و گزارش برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی ابراهیمی گتابی مدیر روابط عمومی سپاه کربلا گفت: با انجام رزمایش بزرگ بسیجیان در تاریخ 6 و 7 آبان در شهرهای مازندران و اجرای مرحله بعدی در روزهای13 و 14 آبان هنرمندان و نویسندگان استان می توانند برترین عکس و گزارش خبری خود را جهت شرکت در مسابقه عکاسی و گزارش نویسی رزمایش اقتدار بسیجیان به معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا ارسال کنند.

وی افزود: شرکت کنندگان در بخش عکس برتر می توانند بعد از پایان رزمایش پدافندساحل، رزم جنگل، دفاع از کوی و برزن و عملیات امداد و نجات حداکثر تا 16 آبان حد اقل 5 فریم از بهترین عکس های منتشره هر رزمایش را که در رسانه های مربوطه انعکاس داده اند به این معاونت ارسال کنند.

وی گفت : در بخش گزارش نویسی خبرنگاران عزیز می توانند با ارسال لینک رسانه ای گزارش از هر رزمایش را حد اکثر تا تاریخ 16 آبان ماه به آدرس: Ro.mazandaran@chmaiL.ir ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی سپاه کربلا گفت: عکس ها و گزارش های رسیده از سوی هنرمندان زیر نظر اساتید مجرب استانی در حوزه عکس و گزارس بررسی و به داوری خواهید رسید.

ابراهیمی گتابی افزود : بهترین گزارش و عکس برتر از رزمایش اقتدار بسیجیان استان در سراسر شهر های مازندران پس از داوری انتخاب و با معرفی نفرات برتر جوایز ارزنده ای به عزیزان اهداء خواهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار