شیراز؛

بررسی مشکلات صنعتگران و فعالان عرضه اقتصادی لارستان

با حضور استاندار فارس، مشکلات صنعتگران و فعالان عرضه اقتصادی شهرستان لارستان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ استاندار فارس با بیان این که مردم و خیرین لارستان کارامه درخشانی در سرمایه گذاری کارهای عام المنعفه دارند گفت: در صورتی که سه گروه صاحبان ثروت، صاحبان قدرت و صاحبان فکر در کنار هم قرار گیرند در حوزه اقتصاد تحول ایجاد می شود.
 سید محمد علی افشانی با بیان این که قانون همواره روشن کننده اختیارات، الزامات و تعهدات است و آن ها را به خوبی مشخص می کند افزود: باید همه خودمان را موظف به حاکمیت قانون در حوزه فعالیت خود انجام دهیم و این باعث رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی می شود.
استاندار فارس با بیان این که صنعتگران و فعالان اقتصادی مورد حمایت مدیران هستند افزود: به این منظور کمیته ای تحت عنوان جذب و حمایت از سرمایه گذاری تشکیل شده است و همه مدیران با برگزاری نشست های هفته ای سعی بر حل مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی دارند.
افشانی با بیان اینکه هدف ما از ایجاد این کمیته شکوفایی اقتصاد و رونق تولید است ،گفت: این کمیته ظرف مدت 15 روز مشکلات مطرح شده را رسیدگی و پاسخ می دهد.
پذیرفته نشدن سند واحد های تولیدی، نبود جاده دسترسی به شهرک صنعتی، فرسودگی شبکه آبرسانی، نبود بانک صنعت و معدن، نبود نقدینگی و تسریع در انجام پروژه های نیمه تمام، از موضوعاتی بود که صنعتگران و فعالان عرضه اقتصادی شهرستان لارستان در نشستی با استاندار فارس بیان کردند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.