سمنان;

دشمنان به دنبال کم‌رنگ جلوه‌دادن ولایت هستند

امام جمعه موقت سمنان گفت : دشمنان به‌ علت هراسی که از ولایت دارند با توطئه و دشمنی به‌دنبال کم‌رنگ جلوه‌دادن این جایگاه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد باقر عبدوس در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام این شهر برگزار شد، با بیان اینکه ملت بزرگ ایران مردمی هوشیار و با بصیرت هستند افزود: امروز نیز مردم باید با هوشیاری و با بصیرت کامل پشتیبان ولایت فقیه باشند تا نقشه‌های دشمنان راه به جایی نبرد.
وی ولایت را یکی از ستون های اصلی دین دانست و افزود: دشمنان قصد دارند با توطئه این جایگاه را تضعیف کرده و بنابرای باید مراقب این توطئه ها بود؛ چرا که تضعیف کردن این جایگاه سبب آسیب به کل جامعه می‌شود.
وی با اشاره به حضور با شکوه و گسترده مردم سمنان در راهپیمایی روز 13 آبان ماه اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود ولایت‌مداری و حمایت خود را از نظام و رهبری و نفرت و انزجار خود را استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.
امام جمعه موقت سمنان همچنین به اشاره به برخی سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان نیز اشاره کرد و گفت: امروز برخی افراد به دنبال القاء تفکر معاویه‌ای و ابوسفیانی در کشور هستند.
عبدوس افزود: متأسفانه برخی افراد در کشور به دنبال این هستند تا به نوجوانان و جوانان کشور این‌گونه القا کنند که حساسیت‌ها و فریادهای امام خمینی (ره) به آمریکا از روی لجاجت و عصبانیت بوده و بی منطق است.
امام جمعه موقت سمنان اظهار داشت : امروز تضعیف مقام امامت و جایگاه ولایت در دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته و از این رو لازم است تا مردم و دانشجویان با افزایش بصیرت، توطئه آنان را بی‌اثر کنند.
عبدوس با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه 13 آبان، آنرا نشان‌دهنده عمق تنفر و خشم ملت ایران از خوی استکباری آمریکا دانست و تصریح کرد: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی نشان‌دهنده بیعت ملت با آرمان‌های بلند شهیدان و امام شهیدان است.
وی با اشاره به اجتماع بزرگ اقوام مختلف مسلمان جهان در کربلا به مناسبت اربعین حسینی این اجتماع را یک رزمایش بین‌المللی نام برد و تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام به‌دنبال کوچک نشان دادن این اجتماع بزرگ و رزمایش بین‌المللی هستند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار