دیدار داور اردنی مسابقات قرآن امارات با نابغه حفظ قرآن کشورمان

داور اردنی مسابقات قرآن در امارات، امروز با «حنانه خلفی» حافظ کل قرآن ایرانی، دقایقی در هتل محل اقامت دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار داور اردنی مسابقات قرآن امارات با نابغه حفظ قرآن کشورمانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «سمیع العثامنه» داور اردنی مسابقات قرآن امارات متحده عربی، امروز با حنانه خلفی نابغه خردسال حفظ قرآن کشورمان دیدار و دقایقی گفت‌وگو کرد.

حنانه خلفی ظهر روز پنجشنبه 13 آبان‌ماه 1395 تهران را به مقصد دبی ترک کرد تا به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قرآن کشور امارات متحده عربی در رده سنی زیر 16 سال شرکت کند.

حنانه خلفی دارنده رتبه نخست حفظ کل قرآن زیر 16 سال در مسابقات سراسری کشور خودمان است.

وی به جهت اینکه 9 سال بیشتر ندارد در داخل و خارج از ایران بسیار مورد توجه است.

این نابغه ایرانی طی دو سال کل قرآن کریم را حفظ کرده است؛ پدرش در این باره می‌گوید: «زمانی که مادرش او را باردار بود زیاد به قرآن نگاه می‌کرد. قرآن زیاد می‌خواند. زمانی که متولد شد به جای لالایی مادر، بالشتک‌های قرآنی تهیه کردیم و زیر سر بچه قرار دادیم که با نوای قرآن بخوابد. تا 3 سالگی این کار را کردیم و بیشتر جزء 30 قرآن را برایش پخش می‌کردیم. بعد از 3 سال متوجه شدیم اکثر سوره‌هایی که گوش داده است در ناخود‌آگاهش مانده و زمزمه می‌کند. به استعدادش پی بردیم و برنامه‌ریزی دقیقی انجام دادیم.»

مسابقات حفظ قرآن در امارات از روز یکشنبه 16 آبان ماه آغاز خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.