معاون هنری وزارت ارشاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تغییرات احتمالی در وزارتخانه در اختیار صالحی امیری است/ شجریان شرایط جسمانی خوبی دارد

مرادخانی گفت: هرگونه تغییر در وزارت ارشاد در اختیار رضا صالحی امیری است.

علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد رفتن علی جنتی از وزارتخانه و انتخاب صالحی امیری به عنوان وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: بالاخره بعد از صحبت‌های فراوان رضا صالحی امیری به وزارتخانه آمد. وی با شناختی که از فرهنگ جامعه ایرانی دارد، می‌تواند به پیشبرد موضوعات کمک زیادی کند.
 
مرادخانی همچنین در مورد حواشی موجود در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همانطور که همه می‌دانند تمام موضوعات اصلی فرهنگی که بعضا با حواشی فراوانی همراه است، در معاونت هنری وزارتخانه خلاصه می‌شود. موسیقی، هنرهای تجسمی و بسیاری از شاخه‌های هنری زیر مجموعه معاونت ماست و باید در دوره جدید همچون گذشته با حساسیت به مباحث توجه شود.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در مورد تغییر و تحولات احتمالی در این وزارتخانه گفت: در هر صورت اختیار با صالحی امیری است و ما به عنوان یک سرباز در امور فرهنگی خدمت می‌کنیم.

وی در انتها در مورد وضعیت محمدرضا شجریان نیز خاطرنشان کرد: به لطف خدا محمدرضا شجریان شرایط جسمانی خوبی دارد. هم اکنون وی در تهران در حال انجام فیزیوتراپی است و ما پیگیر حال او هستیم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار