لرستان؛

برگزاری مسابقات قویترین مردان شرق لرستان در شهرستان دورود

یک دوره مسابقات قویترین مردان شرق لرستان با حضور 12 شرکت کننده در دورود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مسئول هیات پرورش اندام دورودگفت:این مسابقات با شرکت تیم های دورود،ازنا و الیگودرز در محل سالن صیاد شیرازی دورود و با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.

کولیوند افزود:در پایان این مسابقات ایمان رضایی ورزشکار الیگودرزی عنوان نخست این رقابت ها را به دست آورد و سعید فولادوند از دورود و بهروز محمدی از ازنا به ترتیب عنوان های دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.

وی گفت:این رقابتها در آیتم های غلط لاستیک 220 کیلوگرمی،کنده 100 کیلوگرمی،حمل چمدان 23کیلوگرمی و دمبل 25 کیلوگرمی با هردست برگزار گردید.

وی افزود: با تدبیر لازم و هماهنگی های بعمل آمده از سوی اداره ورزش و جوانان،کمیته قویترین مردان دورود و نیروی انتظامی یک رقابت سالم و بدون حاشیه برگزار شد.

کولیوند با اشاره به اینکه این رشته ورزشی در دورود علاقمندان و طرفداران زیادی دارد گفت:تجهیزات این رشته در دورود به همت ورزشکاران و با هزینه شخصی فراهم می شود که از مسئولین ورزش این انتظار می رود حداقل امکانات این رشته منجمله زمین اختصاصی تمرین را برای علاقمندان فراهم کنند.

وی افزود: همچنین امروز یک دوره مسابقه طناب کشی چندجانبه بصورت همزمان در سالن صیاد شیرازی برگزار گردید که با قهرمانی تیم باشگاه پارسیان به پایان رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.