رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی اظهار کرد؛

نبود مشکل منابع آبی وزمین در شمال آذربایجان غربی

اسمعیل کریم زاده گفت:در شمال استان آذربایجان غربی از لحاظ منابع آبی و زمین مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل از روابط عموممی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ، اسمعیل کریم زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در آیین تکریم و معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی ماکو که در محل سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهرستان ترتیب یافت ، اظهارکرد: وظایف جهاد کشاورزی بسیار گسترده بوده و همه ی ابعاد آن دارای اهمیت خاصی است و باید تلاش شود ضمن تامین نیازهای جامعه به همه ی مطالبات مردم پاسخ داده شود.
وی با بیان اینکه در شمال استان آذربایجان غربی از لحاظ منابع آبی و زمین مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: با تخصیص اعتبار و اجرای طرحهای آبیاری نوین در دشت پائین دست سد کرم آباد پلدشت و سد شهید جواد قنبری ماکو از محل بهره برداری از آبهای مرزی شاهد تحول عظیمی در بخش کشاورزی خواهیم بود.
کریم زاده با تقدیر از زحمات و تلاشهای مجموعه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در تامین نیازهای جامعه گفت: مسئولیت ها در نظام اسلامی امانت است و فقط یک انسان وظیفه شناس و امانت دار می تواند از این امانت به خوبی محافظت کند.
شاهین علی زاده فرماندار شهرستان ماکو در این مراسم با تقدیر از زحمات مدیر پیشین جهاد کشاورزی این شهرستان ، تغییرات مدیران را برای استفاده از افکار و ایده های نو به منظور شتاب بخشیدن به انجام مطلوب وظایف را مثمر ثمر دانست و اظهار امیدواری کرد مدیریت جدید جهاد کشاورزی بتواند با استفاده از تجربیات مدیران گذشته و دانش نوین در راستای اهداف و سیاستهای سازمان به نحو احسن انجام وطیفه نماید.
علیزاده با بیان اینکه جهاد کشاورزی امنیت غذایی و استقلال را برای کشور به ارمغان می آورد ، اضافه کرد : امنیت و استقلال هرکشور درگروه سلامت مواد مصرفی مردم آن جامعه است و جهاد کشاورزی این امنیت را از مزارع تا سر سفره های مردم تامین می کند.
در ادامه این مراسم شیرزاد سلطانی مدیر پیشین جهاد کشاورزی ماکو ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در طی سه سال گذشته،از همکاری و همراهی اعضای شورای اداری شهرستان در پیش برد مطلوب سیاست های سازمان تقدیر و تشکر کرد.
قاسم تاروردی زاده مدیر جدید جهاد کشاورزی ماکو هم در این مراسم برنامه های کاری خود را برای بهبود شرایط بخش کشاورزی شهرستان اعلام با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، فرماندار ماکو و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، قاسم تاروردی زاده به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی ماکو معرفی و از زحمات شیرزاد سلطانی مدیرسابق این مدیریت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.