«مردان ارباب جمشید» برای جشنواره سینما حقیقت آماده خواهد شد

«مردان ارباب جمشید» عنوان تازه ترین فیلم مستند پگاه آهنگرانی و درنا مدنی است که این فیلم برای حضور در جشنواره سینما حقیقت آماده می‌شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه ای این پروژه، «مردان ارباب جمشید» عنوان فیلم مستندی به کارگردانی مشترک پگاه آهنگرانی و درنا مدنی است که برای حضور در جشنواره سینما حقیقت آماده خواهد شد. 

فیلمبرداری این فیلم مستند سال گذشته در تهران آغاز شد و این فیلم در بخش مستند های نیمه بلند جشنواره سینما حقیقت پذیرفته شده است و این روزها مراحل فنی این فیلم مستند سپری می‌شود. 

 مستند «مردان ارباب جمشید» مضمونی اجتماعی دارد و درباره سرگذشت هنرورهای سینما است که سال ها در حوزه سینما حضور داشتند و به فعالیت پرداختند. 

نسخه ای از این فیلم تحویل دبیرخانه جشنواره شده و نخستین اکران عمومی این فیلم در جشنواره سینما حقیقت خواهد بود. 

این فیلم نخستین کارگردانی مشترک اهنگرانی و مدنی است و هر دو، پیش از این تجربه ساخت فیلم های کوتاه و مستندی را در کارنامه خود داشتند. تهیه کنندگی  این فیلم بر عهده سید امیر سیدزاده است. 

لیست عوامل اصلی این فیلم عبارتند از : نویسنده و کارگردان: پگاه آهنگرانی و درنا مدنی، تصویر بردار: حمیدرضا اکبری، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: آرش قاسمی، عکاس: شهرزاد هاشمی، مشاور رسانه ای: سام بهشتی، تبلیغات مجازی: سارا حدادی و تهیه کننده: امیر سید زاده.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.