اصفهان؛

جمع‌آوری مانتوهای نامناسب از بازار

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اصفهان گفت: برخورد با پوشاک نامناسب در دستور کار قرار دارد و در همین زمینه با عرضه‌کنندگان مانتوهای جلوباز و ناهنجار برخورد و حدود 90 درصد این مانتوها ضبط شده و بقیه آن‌ها نیز در حال جمع‌آوری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم خطابخش با اشاره به آخرین وضعیت بازار پوشاک اظهار کرد: رکودی که تمامی بازارها و اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داده است، تاثیر خود را بر بازار پوشاک نیز گذاشته و این بازار نیز وضعیت چندان مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: در صورتی که حمایت‌های لازم از تولیدکنندگان داخلی صورت گیرد و شاهد حضور جدی‌تر آن‌ها در بازار باشیم به طور قطع علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان، کمک زیادی به اقتصاد کشور خواهد شد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اصفهان افزود: یکی از مشکلاتی که بازار پوشاک با آن دست و پنجه نرم می‌کند موضوع قاچاق است، خوشبختانه در زمینه برخورد با قاچاق اقدامات گسترده‌ای شکل گرفته و حدود 85 تا 90 درصد پوشاک قاچاق از سطح بازار جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: برخورد با پوشاک نامناسب نیز در دستور کار قرار دارد و در همین زمینه با عرضه‌کنندگان مانتوهای جلوباز و ناهنجار برخورد و حدود 90 درصد این مانتوها ضبط شده و بقیه آنها نیز در حال جمع‌آوری هستند.

خطابخش گفت: در راستای کنترل و رصد بازار روزانه به‌ طور میانگین حدود 20 تا 30 مورد بازرسی از واحدهای پوشاک انجام می‌شود، اکثر این بازرسی‌ها به‌صورت مشترک و با همکاری تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و... انجام و با متخلفان در اسرع وقت برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.