ایلام؛

سیروان با کمبود کتابخانه مواجه است.

سرپرست فرمانداری سیروان گفت: از لحاظ تعداد کتابخانه های عمومی وضعیت مناسبی نداریم و وجود فقط یک باب کتابخانه جوابگوی نیازها خواسته های علاقه مندان نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، بهمن جلیلیان اعلام کرد: علامه طباطبایی یکی از بزرگترین شخصیت ها در دنیای اسلام است و نامگذاری سالروز رحلت ایشان بعنوان روز کتاب و کتابخوانی بیانگر اهمیت کتابخوانی و مطالعه در جامعه است.

وی گفت : فضای مجازی بزرگترین ضربه را به پیکره نظام فرهنگی کتاب و کتابخوانی وارد می کند ولی با این شرایط نیز هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد زیرا زمانی یک کشور پیشرفت خواهد کرد که به مساله کتابخوانی و نهادینه کردن این فرهنگ غنی در خانواده ها اهمیت داده شود.

وی  با اشاره به تعداد ناکافی کتابخانه های عمومی افزود : تعداد کافی کتابخانه عمومی نداریم و تنها کتابخانه موجود با توجه به اشتیاق و علاقه مردم بویژه نوجوانان و جوانان به مطالعه، جوابگوی نیازها نیست و باید در این راستا چاره اندیشی شود.

جلیلیان تاکید کرد : این شهرستان حداقل به 2 باب کتابخانه عمومی جدید نیاز دارد که از خیران علاقه مند برای کمک به ایجاد این چنین فضاهایی درخواست کمک داریم.










انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.