شیراز؛

معاملات بورس منطقه ایی در فارس

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: 75 میلیون سهم در بورس استان فارس معامله شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ ای استان فارس گفت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ ای استان فارس 75 میلیون و 128 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 211 میلیارد ریال مبادله شد.
وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 288 شرکت است خاطرنشان کرد: 19 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و 81 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.
ترابیان با بیان اینکه در حال حاضر 27 شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند بیان کرد: در دوره مورد نظر در مجموع برای 107 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.
وی عنوان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌ های صنایع ذوب آهن اصفهان، آسان پرداخت پرشین و گسترش نفت و گاز پارسیان با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌ های سرمایه‌گذاری سایپا، پتروشیمی کرمانشاه و تامین ماسه ریخته‌ گری نیز بیشترین تقاضای فروش را داشته‌اند.
ترابیان بیان کرد: سهام شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، صنایع غذایی بهشهر و ذوب آهن اصفهان با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های فولاد آلیاژی یزد، پالایش نفت لاوان و فولاد مبارکه اصفهان نیز با بیشترین ارزش ریالی فروش رو به‌ رو بود ه‌اند.
وی عنوان کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته با 371 واحد افزایش واحد افزایش به عدد 79 هزار  و 670 رسید.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار