یزد؛

شرکت ۲هزار مددجوی تحت حمایت در طرح مهر رضوی

کلاس های آموزشی مهر رضوی با هدف پایدار سازی طرح های اشتغال مددجویان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: بهره مندی از ظرفیت های سایر سازمان ها با انعقاد تفاهم نامه های همکاری، گامی موثر در ارائه خدمات آموزشی مطلوب به مددجویان تحت حمایت است، به همین منظور سپاه الغدیر یزد، جهاد دانشگاهی و سازمان فنی و حرفه ای بستر لازم را برای آموزش مجریان طرح های خودکفایی این نهاد در مشهد مقدس فراهم کردند.

امیر زین العابدین قمی افزود: سپاه الغدیر یزد با فراهم سازی زمینه اسکان، پذیرایی و ایاب و ذهاب درون شهری تعداد یک هزار و 320 نفر از مجریان طرح خودکفایی بیشترین سهم را در این خصوص ایفا کرد.

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی در مشهد مقدس را مهارت در پرتو معرفت عنوان کرد و گفت: آموزش های ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در زمینه های حرفه آموزی، کارآفرینی، بازبینی طرح ها بود و شرکت کنندگان در این دوره ها با احکام کسب و کار، اخلاق کسب و کار، احکام حقوقی کسب و کار، آموزش های ترویجی کشاورزی و دامپروری آشنا شدند.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت گفت: مددجویان با دریافت تسهیلات اشتغالزائی و همچنین فراگیری آموزش‎های لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفائی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‎شوند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار