زنجان،

حضور فعال بانوان در بخش صنعت گردشگری

در سراسر جهان بر اساس آمار یونسکو 60 تا 70 درصد نیروهای موثر در صنعت گردشگری جهان را بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نویم رئیس اداره کارارفرینی و اشتغال زایی سازمان میراث فرهنگی استان زنجان گفت: انجمن بانوان حامی توسعه صنعت گردشگری ایران با توجه به نیاز فعلی جامعه، پس از بررسی های فراوان برای شناسایی بانوان سرمایه گذار و فعال در همه بخش های مرتبط با صنعت گردشگری شکل گرفت و اکنون پس از گذشت یک سال، جلسه های این انجمن در بیش از 20 استان کشور تشکیل شده است.
وی افزود: این انجمن با هدف برند سازی، دیدن تمام لایه های صنعت گردشگری و صنایع دستی و همکاری و همراهی بانوان کشور با یکدیگر تشکیل شده و تا کنون در نزدیک کردن بانوان فعال کشور به یکدیگر بسیار موفق بوده است.
نویم خاطرنشان کرد: زنجان با داشتن زیبایی و پتانسیل های فراوان در زمینه های بوم گردی، جذب گردشگر ماجراجو و طبیعت گردی آینده روشنی در صنعت گردشگری دارد.
گفتنی است جذب سرمایه گذار از کشورهای دیگر و تبادل تجربیات و رفع مسائل و مشکلات فعالان در این حوزه از دیگر برنامه های این انجمن محسوب می شود.
این جلسه با حضور جمعی از بانوان فعال در حوزه صنعت گردشگری و صنایع دستی زنجان برگزار شد که در آن فعالیت های انجمن بانوان حامی توسعه صنعت گردشگری معرفی و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.