سمنان;

کنترل ترافیک جاده های سمنان با بیش از 30 دوربین

فرمانده انتظامی استان بااشاره به این که در ایام اربعین حسینی بسیاری از هموطنان محورهای سمنان را برای رسیدن به مرزهای عراق انتخاب می کنندگفت: ۳۳ دوربین ترافیک جاده هاراکنترل می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامين قاسمي  اظهار کرد: با توجه به موقعيت جغرافيايي سمنان و تردد وسايل نقليه متعدد از راه‌هاي اين استان، امنيت ترافيكي و جاده‌اي همواره از اولويت‌هاي فرماندهي انتظامي استان سمنان بوده است.
وي به رزمايش بزرگ عزاداران اباعبدالله الحسين (ع) در روز اربعين و شور و اشتياق سوگواران حسيني براي پيوستن به اين اجتماع عظيم اشاره و خاطرنشان كرد: بسياري از هم‌وطنان ساكن در استان­هاي شرقي كشور، محورهاي سمنان را براي رسيدن به مرزهاي عراق انتخاب مي‌کنند.
سردار قاسمي تصريح كرد: از همين رو فرماندهي انتظامي استان تدابير ويژه‌اي در نظر گرفته تا امنيت كامل انتظامي - ترافيكي زائران اربعين حسيني(ع) را برقرار و شرايط را براي عبور آنان از محورهاي استان فراهم آورد.
وی بیان کرد: افزايش گشت­هاي پليس راه در محورهاي سمنان، كنترل ترافيك شهري و برون شهري، برخورد با رانندگان متخلف به خصوص متخلفان حادثه ساز و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومي از جمله اقداماتي است كه از چند روز قبل در اين استان اجرايي شده است.
وي تاكيد كرد: در محورهاي سمنان به ويژه محور بين‌المللي تهران – مشهد و بالعكس كه بيش از 1000 كيلومتر آن در محدوده استان سمنان قرار گرفته، 33 دوربين كنترل ترافيك جاده‌اي بر رفتار رانندگان وسايل نقليه نظارت دارند.
سردار قاسمي ضمن قدرداني از همراهي و همكاري ساير دستگاه‌هاي دولتي در حوزه ترافيك، تصريح كرد: اين تعامل و ارتباط دوسويه در اين ايام نيز مشهود است و گشت‌هاي جاده‌اي ساير دستگاه‌هاي امدادي و خدماتي با همكاري پليس در مسير خدمت به مردم و زائران اربعين گام بر مي دارند.
فرماندهی انتظامي استان سمنان از نظارت ويژه پليس بر ناوگان حمل و نقل عمومي و پايانه هاي مسافربري خبر داد و توصيه كرد: مسافران اتوبوس ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف رانندگي موضوع را با ارسال پيامك به سامانه 110120 به پليس اطلاع دهند.
وی خدمت به زائران اربعين حسيني را وظيفه و افتخار ماموران انتظامي خواند و اظهار كرد: عموم مردم مي‌توانند در صورت بروز هرگونه مشكل در معابر شهري و برون‌شهري با مركز فوريت هاي پليسي 110 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار