معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: یک تیم دوازده نفره تخصصی امداد و نجات از اصفهان اعزام و در ایام اربعین حسینی در شهر مقدس کربلا حضور خواهیم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی مروز با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در خصوص خدمات رسانی در ایام اربعین اظهار کرد: تا به حال 2 جلسه در کارگروه امداد و نجات استان با موضوع اربعین برگزار شده است.

وی با بیان این که تمام دستگاه‌های عضو کارگروه مکلف شده‌اند آماده باش صد درصدی داشته باشند، افزود: با توجه به دستورالعملی که از تهران آمده علاوه بر تقویت پایگاه‌ها در طی مسیر اقدام به اعزام چند اکیپ به مرز داشته‌ایم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اضافه کرد: هم نیرو و هم تجهیزات از جمله آمبولانس و خودرو نجات و اتوبوس آمبولانس اعزام می‌شوند.

کریمی ادامه داد: یک تیم دوازده نفره تخصصی امداد و نجات به سرپرستی بنده اعزام و در ایام اربعین حسینی در شهر مقدس کربلا حضور خواهیم شد.

وی تصریح کرد: نیروهای درمانی به درمانگاه‌ها می‌روند و نیروهای امداد و نجات هم جانمایی شده‌اند و طبق دستور مرکز عمل خواهند کرد تا در زمان حوادث احتمالی خدمت رسانی کنند.

به گفته معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تیم پزشکی حج اقدام به ارسال تجهیزات و امکانات کرده است و افرادی که از اصفهان اعزام می‌شود تجهیزات قابل توجهی به همراه نمی‌برند.

کریمی در پایان با بیان این که تا پایان هفته جاری تمامی نیروهایی تعیین شده اعزام می‌شوند، خاطر نشان کرد: 6 درمانگاه از سوی جمعیت هلال احمر ایران از نجف تا کربلا دایر می‌شود که در این مراکز از اصفهان هم چند نفر حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.