اصفهان؛

بهترين زمان استفاده از بسته تشويقي ساخت و ساز

بهترين زمان براي استفاده از بسته تشويقي ساخت و ساز دوره اول "مهر و آبان" با ۳۵ درصد تخفيف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رييس اداره درآمدهاي ساختماني شهرداري اصفهان گفت: با توجه به اينكه روزهاي پاياني آبانماه را سپري مي كنيم، بهتر است شهروندان از ۳۵ درصد تخفيف دوره اول استفاده كنند و مراجعات خود براي دريافت پروانه ساختماني را همين ماه انجام دهند.

امير حسين محققيان افزود: همه ساله شهرداري اصفهان به منظور رونق بخشي به ساخت و ساز بسته هاي تشويقي را در اواخر سال (بهمن و اسفندماه) پيشنهاد و آن را طي لايحه اي به شوراي شهر ارايه مي كرد و در شوراي شهر نيز به تصويب اعضاي شورا مي رسيد.

وي يادآور شد: بسته تشويقي ساخت و ساز شهرداري اصفهان ۳ دوره زماني شامل مهر و آبان، آذر ودي، بهمن و نيمه اسفند دارد كه دوره زماني مهر و آبان با ۳۵ درصد تخفيف براي عوارض ارزش افزوده بر تراكم در نظر گرفته شده ، آذر و دي ماه شامل ۳۰ درصد تخفيف و بهمن تا نيمه اسفندماه شامل ۲۵ درصد تخفيف است.

رييس اداره درآمدهاي ساختماني شهرداري اصفهان گفت: با توجه به اينكه شهرداري بسته هاي تشويقي خود را در انتهاي سال ارايه مي كرد ، شهروندان مجال كمتري براي پيگيري دريافت پروانه داشتند، از اين رو در سالجاري اين بسته تشويقي از نيمه سال ارايه شد.

محققيان ادامه داد: در اين بسته تشويقي براي شهرونداني كه ملك آنها در بافت فرسوده شهر واقع شده پيشنهاد خوبي در نظر گرفته شده و تا ۷۰ درصد تراكم ساخت و ساز را مي توانند از بسته تشويقي هديه دريافت كنند، از اين رو پروانه ساختماني آنها با حداقل قيمت صادر مي شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.