اصفهان؛

دورهمی سالمندان در باغ تجربه

باغ تجربه، فرصت مناسبی برای دورهم جمع شدن سالمندان و رد وبدل کردن تجربیات و افزایش اعتمادبه‌نفس و روحیه در بین این افراد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس باغ تجربه سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان ضمن تشریح برنامه‌های این باغ برای سالمندان گفت: آموزش مفاهیم قرآنی و قرآن آموزی، روش‌های تغذیه سالم، کنترل قند و چربی خون برگزاری کلاس‌های روان‌شناسی و طب سنتی برگزاری نشست‌های گپ و گفتگو ، چیدمان منزل از جمله برنامه‌های باغ تجربه برای سالمندان در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه است.

فریبا زارعان افزود: در روزهای شنبه برنامه ترنم اندیشه برگزار می‌شود که در آن سالمندان به اجرای تئاتر می‌پردازند و در این برنامه اعتمادبه‌نفس سالمندان بالا می‌رود و با توجه به اینکه در این برنامه از قدرت حافظه و تفکر استفاده می‌شود و برای تقویت حافظه مفید و جلوگیری از بیماری آلزایمر است.

وی ادامه داد: در نظرسنجی‌هایی انجام شده مشخص شد، مردم این برنامه را بسیار دوست دارند چراکه عزیزان سالمند در این سن به یاد دوران جوانی در صدد اثبات توانایی‌های خود هستند و با اجرای نمایش و مجری‌گری لحظات فرح بخشی را برای خود و حاضران رقم می‌زنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.