فعلا خبری از پرداخت کارانه نیست/ سن، شایع‌ترین عامل ابتلا به "سرطان"

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: تلاش بیمه ها برای پرداخت بدهی هایشان مثمر ثمر نبوده و درنتیجه فعلا امیدی به پرداخت کارانه نیست.

فعلا خبری از پرداخت کارانه نیست/ سن، شایع‌ترین عامل ابتلا به
ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص گلایه های پرسنل درمان از دیرکرد پرداخت کارانه رگفت:پرداخت کارانه منوط به پرداخت بدهی بیمه است هر زمان بیمه ها بدهی خود را پرداخت کنند ما بالا فاصله کارانه پرسنل حوزه درمان را پرداخت میکنیم.

وی تاکید کرد:بیمه ها برای پرداخت بدهی ور تلاش هستند اما این تلاشها تا امروز مثمر ثمر نبوده است و فعلا امیدی برای پرداخت کارانه وجود ندارد.

حریرچی در خصوص امار ارائه شده از سوی رییس انجمن سرطان مبنی بر ایران رتبه 4 شیوه سرطان جهان را دارد با تکذیب این آمار عنوان کرد:شیوع سرطان در کشور ما نسبت به سالهای گذشته افزایش پیدا کرده و درسال های آتی هم بیشتر میشود اما هنوز میزان شیوع سرطان در کشور ما هنوز نسبت به کشورهای غربی کمتر است.

وی خاط نشان کرد: مهمترین عامل افزایش سرطان افزایش سن است و به تبع آن تغییر سبک زندگی به سمت غرب باعث افزایش این آمار شده است اما با تمام این وجود آمار شیوع سرطان در کشور ما از بسیاری از کشور های دنیا کمتر است

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار