اهواز؛

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در باوی

پیکر پاک ۲ شهید گمنام هشتم آذر ماه و مصادف با ۲۸ ماه صفر در شهر شیبان شهرستان باوی تشییع و به خاک سپرده خواهندشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سردار سید محمد باقر زاده فرمانده کمیته تفحص و جستجوی مفقودین نیروهای مسلح کشورگفت: تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس، عطر و بوی ایثار را در جامعه ما زنده کرده و هیچ‌وقت نباید ایثاری را که این جوانمردان برای امنیت و سربلندی انقلاب انجام دادند، فراموش کنیم و همیشه باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به جانمایی پیکر مطهر شهدای گمنام در شهر شیبان اظهار کرد: در آینده نزدیک پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر شیبان شهرستان باوی تشییع و تدفین می‌شود.

حیدر کاظمی فرماندار شهرستان باوی نیز گفت : با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان باوی توانستیم این خواسته را به ستاد تفحص کل کشور ارسال کنیم که خوشبختانه ستاد تفحص کشور با این درخواست‌ها موافقت کرد.

وی افزود: روز ۸ آذر ماه امسال و مصادف با ۲۸ ماه صفر و با حضور پرشور مردم پیکر پاک ۲ شهید گمنام تشییع و در شهر شیبان به خاک سپرده می‌شوند.

کاظمی ادامه داد: جهت تدفین شهدای گمنام یکی از پارک ها در نظر گرفته شد که با تایید سردار باقرزاده پارک جنب شهرداری شیبان برای دفن این شهدا انتخاب شد.

کاظمی تصریح‌کرد: پارک جنب شهرداری شیبان در مرکز شهر واقع شده و موقعیت مناسبی برای تدفین شهدا دارد.

وی اظهارکرد: با دفن شهدای گمنام در این پارک، این فضا تبدیل به یک مکان فرهنگی می‌شود و میزبان جوانان و علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

فرماندار باوی بابیان اینکه شهدای گمنام، عاشقانی بی‌نام‌ونشان در مسیر سیدالشهدا (ع) هستند، اظهار داشت: به برکت خون این عزیزان است که ما از امنیت و آسایش زیادی برخوردار هستیم و باید شکر گذار باشیم.

انتهای پیام/ص


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.