کی روش:

برخی از تصمیمات فیفا منصفانه نیست / چالش بزرگی مقابل سوریه داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:با یکسری از تصمیم‌های فیفا موافق نیستیم و فکر می‌کنم که برخی تصمیم‌ها منصفانه نیست

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت:باید راجع به بازی با سوریه صحبت کنیم بازی بسیار حساسی است و چالش بسیار بزرگی که برای این بازی دشوار پیش رو داریم. بنده شرایط و امکانات آنجا را دیده‌ام باید بگویم شرایط بسیار دشواری خواهیم داشت چرا که تحت شرایط آب و هوایی بارانی شدید آنجا بازی خواهیم کرد بنابراین باید تصمیمات درباره بازیکنان با شرایط بارانی آنجا مطابقت داشته باشد.

وی ادامه داد:من به مالزی رفتم تا از امکانات، ورزشگاه و شرایط آنجا دیدن کنم و باید بگویم کار سختی خواهیم داشت. اکنون فصل باران‌های استوایی است و یکی از برنامه‌های من این بود که بازیکنان با شرایط زمین وآب و هوا آشنا شوند.

کی‌روش بیان کرد : برخی تصمیم‌ها به خاطر شرایطی که در مالزی داریم گرفته شد.تصمیم گرفتیم برخی بازیکنان را با خود نبریم اما کسانی مثل سروش رفیعی، داریوش شجاعیان، سعید آقایی، علیرضا حقیقی و آندرانیک تیموریان به طور حتم در اردوی زمستان با ما هستند. روی آن‌ها حساب کرده‌ایم. چیزی که مشخص است اینکه همه بازیکنان نمی‌توانند همیشه در تیم ملی باشند.این دقیقا چیزی است که برخلاف باشگاهها است.

وی ادامه داد: ما در این اردو بازیکنان مصدومی از جمله علیرضا بیرانوند، وریا غفوری داشتیم و البته وحید امیری به بازی با سوریه می‌رسد. هم چنین بازیکنان را به دلیل جریایم فیفا از دست دایم و متأسفانه دربازی با سوریه نمی توانیم از وجود چند بازیکن مطرح مان استفاده کنیم. ما هم اشتباه می‌کنیم و باید اشتباهاتمان را قبول کنیم.

سرمربی تیم ملی افزود:با یکسری از تصمیم‌های فیفا موافق نیستیم و فکر می‌کنم که برخی تصمیم‌ها منصفانه نیست، اما باید آن را قبول کنیم و احترام بگذاریم.

وی درباره امکانات تیم ملی و بازی دوستانه با پاپوا گینه‌نو بیان کرد : مسئله کلیدی در خصوص این بازی‌های دوستانه این نیست که حریف را بسنجیم، چون ما می‌خواهیم بازیکنان خودمان را ببینیم و آنها را بسنجیم. خوشبختانه توانستیم با پاپوا گینه نو را هماهنگ کنیم و این بازی برای ما یک دیدار تمرینی محسوب می شود. تمام بازیکنانی که در اردو هستند سالم هستند و کارشان را انجام می‌دهند. وحید امیری هم توانست سلامت خود را به‌دست بیاورد.درباره شرایط و امکانات ما تلاش خواهیم کرد تا بهترین‌ها را برای تیم ملی فراهم کنیم. در خصوص اردوی مالزی هم ما تصمیم گرفتیم شرایط را بپذیریم، چون کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

کی‌روش در پایان درمورد برنامه های آینده تیم ملی خاطر نشان کرد :طبق برنامه ما در ماه ژانویه سال 2017 میلادی اردویی را در امارات برگزار خواهیم کرد که در این تاریخ بازی دوستانه‌ای را با ساحل عاج برگزار می کنیم. این بازی فرصت خوبی برای بازیکنان جوان تیم ملی خواهد بود تا بتوانند مقابل تیم ساحل عاج تجربه کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار