حماس سفر هیئت رسانه‌ای مراکش به اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» سفر هیئت رسانه ای مراکش به اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد و آن را در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

حماس سفر هیئت رسانه‌ای مراکش را به اراضی اشغالی فلسطین محکوم کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری روزنامه القدس العربی، فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس روز دوشنبه گفت: در سایه تشدید جنایت های رژیم صهیونیستی، عملیات پاکسازی نژادی علیه ملت و مقدسات سرزمین فلسطین، سفر هیئت رسانه‌ای مراکش به اراضی اشغالی که با هدف عادی سازی روابط صورت گرفت را محکوم می کنیم.

وی افزود: این سفر جنایت علیه ملت و مسئله فلسطین، نادیده گرفتن احساسات مسلمانان و عرب ها و دوست داران مسئله فلسطین و تشویق صهیونیست ها به جنایت های بیشتر علیه ملت فلسطین است.

سخنگوی حماس، رژیم صهیونیستی را نماد تروریسم، نژادپرستی و افراطی گری در جهان اسلام دانست و خواستار تحریم و رسوا کردن جنایت های این رژیم علیه فلسطینیان و مقدسات اسلامی شد.

برهوم همچنین خواستار توقف هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و به کارگیری تمام تلاش ها برای حمایت از مسئله فلسطین و ایستادن در کنار ملت فلسطین شد.

پیش از این، رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که یک گروه رسانه ای 7 نفره از مراکش به «اسرائیل» سفر کرده اند.

طبق اعلام رادیو رژیم صهیونیستی، هیئت رسانه ای مراکش میهمان وزارت خارجه این رژیم است و اعضای این هیئت با وزیران و قضات دادگاه عالی دیدار خواهند داشت و دیدارهای میدانی نیز از بیت المقدس و شمال اراضی اشغالی انجام خواهند داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار