شیراز؛

ارزیابی دوره ای کارکنان هایپراستار در شیراز

كارشناس برنامه سلامت ميانسالان مركز بهداشت شهداي گمنام، از ویزیت 70 نیروی شاغل در هايپراستار شیراز خبر داد.

ارزیابی دوره ای کارکنان هایپراستار در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ليلا جاهد كارشناس برنامه سلامت ميانسالان مركز بهداشت شهداي گمنام گفت: واحد سلامت خانواده و جمعيت این مرکز با همكاري واحد بهبود تغذيه جامعه، بيماي هاي واگير، بهداشت روان و جلب مشاركت هاي مردمي، اقدام به ارزيابي دوره اي كاركنان هايپراستار کرد.

جاهد افزود: در اين ارزيابي با بررسي تن سنجي، وضعيت تغذيه اي، سلامت روان و فعاليت جسماني، اين افراد از سوی پزشک، كارشناس تغذيه و كارشناس روان ويزيت شدند و در موارد نيازمند واكسيناسيون، تزريق واكسن به آنان انجام شد و مكمل ويتامين 3 در بين آنها توزيع شد.

وی با اشاره به اجرای اين برنامه در راستاي فعاليت هاي ابلاغي از سوي معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي شيراز، ادامه داد: هدف از اجراي برنامه مراقبت ميانسالان، بهبود شيوه زندگي، ارتقاي سلامت باروري و سلامت عمومي با بررسی عوامل خطر، پيشگيري و تشخيص زودهنگام بيماري ها و توانمندي گروه سني هدف براي خودمراقبتي با تكيه بر خود كارآمدي در راستاي ارتقاي ابعاد مختلف سلامت و افزايش كيفيت زندگي آنان است.

جاهد یادآور شد: پيگيري برای ثبت مراقبت هاي انجام شده، در سامانه سيب انجام می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
با سلام
بنده یکی از مغازه داران و مالکین در مجتمع خلیج فارس هستم
مشکلی که در مورد هایپر استار هست اینست که فروشگاه هایپر چند منظوره هست و آزاد هست کلیه کالاهای مصرفی بازار از قبیل خوراکی و مواد غذایی , میوه , گوشت , خشکبار , صوت و تصویر , پوشاک , فرش , خانگی , دوچرخه , نوشت افزار ....
را بفروشد اما سایر 2500 مغازه واقع در مجتمع که عموما پاخور کمی دارند نمی توانند بغیر از صنف خودشان فعالیتی دیگر انجام بدهند . ایا این اجحاف و تبعیض نیست ؟ ! ایا خلاف قوانین مدنی کشور نیست ؟ موقع دادن سرقفلی از مغازه دار تعهد می گیرند که فقط طبق همان صنف فروش نماید اما هایپر می تواند از تمامی صنفها بفروشد ... این یعنی تبعیض و باید وکلای برجسته با اتکا به قوانین مدنی و تجارت هایپر استارت را در مجامع عمومی محدود نمایند ویا به بقیه صنف ها اجازه بدهند که شغل مورد نظر را خودشان انتخاب نمایند .
در تمامی دنیا فروشگاههای بزرگ خود مستقل هستند نه مثل اینجا که هایپر استار فعالیت دیگر صنف ها را محدود ساخته است . هیچ کجا با تبعیض نمی توان بازار ازاد را برقرار کرد .
آخرین اخبار