کرمانشاه؛

خدمت رسانی تاکسیرانی به زائران اربعین

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از برنامه‌ریزی تاکسیرانی کرمانشاه برای ارائه خدمات ویژه به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سجاد سلیمانی با اشاره به تشكيل كميته ستاد برنامه ريزي اربعين در این سازمان جهت ارائه خدمات ويژه به زوار عتبات عاليات در ایام اربعین حسینی، گفت: هدف از تشکیل این کمیته نظارت ويژه بر نرخ كرايه تاكسي در ايام اربعين و جلوگیری از تخلف در زمینه دریافت اضافه بها و ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران حسینی است.


سلیمانی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای اختصاص پنج دستگاه تاكسي ون جهت جابجايي رايگان زائرين عتبات عاليات به مدت 15 روز و استقرار آنها در مقابل کنسولگری عراق واقع در جنب پارک لاله خیابان فردوسی شهر کرمانشاه در ایام اربعین حسینی، افزود: همچنین يك دستگاه امداد خودرو رايگان نیز جهت ارائه خدمت به مسافران و زوار عتبات عاليات اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه استقرار پرسنل اداري و گشت و بازرسي سازمان در ترمينال شهيد كاوياني، ميدان آزادگان و ميدان امام خميني(ره) بصورت شيفت 24 ساعته به مدت 15 روز را از دیگر اقدامات کمیته ستاد برنامه ریزی اربعین این سازمان برشمرد.

سلیمانی افزود: همچنین برای اقداماتی از قبیل نصب پرچم و پوستر بر روي تاكسي‌ها، نصب بنر به مناسبت ايام اربعين در محل پايانه هاي مسافربري شهيد كاوياني و راه كربلا، درب سازمان تاکسیرانی و ميدان آزادي انجام شده است.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه  در ادامه با بیان اینکه شهر کرمانشاه 9800 تاکسی دارد، گفت: روزانه بیش از یک میلیون نفر در شهر کرمانشاه با تاکسی تردد می‌کنند که پیش‌بینی می‌شود این ترددها در ایام اربعین حسینی که شاهد حضور هموطنانمان از نقاط مختلف کشور در شهر کرمانشاه به منظور سفر به عتبات عالیات هستیم، افزایش حدود 10 درصدی داشته باشد.

انتهای پیام/ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار