اصفهان؛

برگزاری جشنواره ورزش های درون دانشگاهی در دانشگاه اصفهان

بیستمین جشنواره ورزش های درون دانشگاهی دانشجویان دانشگاه اصفهان در دو بخش دختران و پسران و در 25 رشته از آذر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون اداره تربیت بدنی دانشگاه اصفهان با بیان این مطلب گفت: این مسابقات با هدف شناسایی دانشجویان نخبه و موثر ورزشی و تقویت تیم های ورزشی دانشگاه اصفهان برای حضور در مسابقات و المپیادهای کشوری از آذرماه برگزار خواهد شد.

احمد همه ویسی با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش پسران و دختران در 25 رشته ورزشی برگزار می شود، افزود: رشته های ورزشی پسران شامل فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، بسکتبلال، هندبال، بدمینتون، دوی صد متر سرعت، پرتاب نیزه، تکواندو، دوی چهار در صد متر امدادی، پرش طول، کاراته، کشتی آزاد و کشتی فرنگی می شود.

 وی ادامه داد: مسابقات این دوره در بخش دختران در رشته های ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دوی صد متر سرعت، پرتاب نیزه، دوی چهار در صد متر امداد، پرش طول، بدمینتون، هندبال، بسکتبال، کاراته و تکوندو برگزار خواهد شد.

همه ویسی خاطرنشان کرد: در رشته های تیمی، دانشجویان باید از کانال دانشکده وارد شوند و هر دانشکده بنا به تصمیم گیری هایی که می شود یک یا دو تیم می توانند راهی مسابقات درون دانشگاهی شوند. در بخش انفرادی نیز تمام دانشجویان می توانند در رشته های مختلف شرکت کنند.

وی اظهار کرد: در زمان برگزاری مسابقات مربیان تیم های ورزشی دانشگاه حضور خواهند داشت و افرادی که توانایی بیشتری را دارند برای حضور در تیم دانشگاه انتخاب می کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.