شهرکرد؛

کارخانه چادر مشکی حجاب ظرفیت تولید 50 میلیون متر پارچه را دارد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با حمایت از بخش خصوصی و ظرفیت سازی، کارخانه چادر مشکی حجاب می توان به تولید 50 میلیون متر پارچه در سال رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمدرضا نعمت زاده در حاشیه افتتاح کارخانه چادر مشکی حجاب با بیان اینکه در حال حاضر نخ در این مجتمع به صورت تابندگی انجام می شود افزود: با حمایت از بخش خصوصی و ظرفیت سازی می توان به تولید 50 میلیون متر پارچه در سال رسید.

وی ادامه داد: ویژگی طرح تولید چادر مشکی شهرکرد این است که پارچه پلی استر خالص برای تولید چادر مشکی از مرحله نخ آغاز می شود.

نعمت زاده اظهار داشت: مرحله بافت و رنگرزی چادر مشکی هم در همین واحد با کیفیت بالایی صورت می گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ، پایه گذاری طرح تولید چادر مشکی در این منطقه از سال 69 انجام شد که طی این سال ها به دلیل مشکلات مالی بهره برداری آن به تأخیر افتاده بود.

نعمت زاده افزود: در 2 سال اخیر دولت تمام تلاش خود را برای بهره برداری از این طرح به کار گرفت.

واحد تولیدی و صنعتی چادر مشکی حجاب در شهرکرد با ظرفیت تولید 10 میلیون متر چادر در سال، صبح امروز سه شنبه 18 آبان 95 با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی و صنعتی اولین و تنها تولید کننده این محصول در کشور با یک هزار و 100 میلیارد ریال و 20 میلیون یورو سرمایه گذاری و ظرفیت اشتغال زایی 200 نفر است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار