استقبال رییس و نائب رئیس کمیته ملی المپیک از تیم ملی ووشو؛

هاشمی: ووشوی ایران دومین قدرت جهانی است

تیم ملی ووشو کشورمان، مورد استقبال کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و رباب شهریان نائب رییس اول کمیته و معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش قرار گرفت.

هاشمی: ووشوی ایران دومین قدرت جهانی استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی در مراسم استقبال  از سانداکاران ایران٬ تصریح کرد: از اینکه ووشوکاران ایران افتخار دیگری بدست آوردند خوشحال هستم و نایب قهرمانی جام جهانی را به خانواده این رشته تبریک می گویم.

وی افزود: ووشوی ایران از لحاظ فنی بعد از چین نایب قهرمان جهان و دومین قدر جهانی تلقی می شود و دکترعلی نژاد نیز با جایگاه مهمی که در فدراسیون جهانی و آسیایی دارد به پیشرفت ووشوی ایران کمک زیادی کرده است.

هاشمی با اشاره به اینکه ورزش ایران به مدال آوری ووشو در مسابقات مختلف امید دارد٬ گفت: برنامه ریزی خود را برای موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی آغاز کرده ایم و ووشو یکی از رشته هایی است که حساب ویژه ای روی مدال آوری آن داریم.

تیم ملی 7 نفره  ووشو کشورمان که به همراه مهدی علینژاد رییس فدراسیون ووشو عازم شهر شین از کشور چین شده و با کسب 4 طلا و 3 نقره بعنوان نایب قهرمانی جام جهانی ساندا دست یافت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار