اصفهان؛

اختصاص اعتبار 70 میلیارد ریالی به مدیریت بحران شهرستان کاشان

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث شهرستان کاشان از اختصاص اعتبار 70 میلیارد ریالی به مدیریت بحران این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد مزروعی، در گفتگو با خبرنگاران گفت: هیات دولت در مصوبه اخیر خود اعتباری بالغ بر 190 میلیارد ریال برای استان اصفهان در نظر گرفته است که 70 میلیارد ریال از این میزان اعتبار مربوط به شهرستان کاشان است.

وی، با اشاره به در نظر گرفته شدن این اعتبار بر اساس اولویت‌های شهرستان در حوزه حوادث غیرمترقبه افزود: این اعتبار پس از طی کردن فرآیندهای کارشناسی و قانونی به تایید هیات وزیران رسیده است که موافقتنامه‌های آن بین دستگاه اجرایی و سازمان برنامه و بودجه کشور مبادله می‌شود.

به‌گفته‌وی، 25 میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای هزینه تکمیل و ایمن‌سازی ، مقاوم‌سازی و بازسازی بیمارستان شهید بهشتی کاشان است.

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث شهرستان کاشان، اظهار داشت: بازسازی پل‌ها و مسیل‌های خسارت‌دیده از سیل و ساماندهی و دیواره‌سازی رودخانه در محدوده شهر کاشان توسط شهرداری کاشان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از دیگر مصوبات اعتبارات حوزه مدیریت بحران است.

مزروعی ،اختصاص 10 میلیارد ریال از این اعتبار برای ساماندهی رودخانه برزک و 5 میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه کامو و چوگان از طریق منابع ماده 12 مدیریت بحران را یادآورشد و گفت:فاز اول ساماندهی رودخانه برزک به طول بیش از 2 کیلومتر با محوریت شهرداری و مشارکت مردم به پایان رسیده و تلاش شده‌است با اختصاص اعتبار لازم فازهای بعدی این مسیر در محور بیداک و ریزآب عملیاتی شود.

وی تصریح‌کرد:: عملیات آزادسازی رودخانه کامو و چوگان به طول 5 کیلومتر طی سال گذشته با همکاری مردم و شهرداری این شهر انجام‌شده و این مبلغ برای ساماندهی بستر رودخانه در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.