ثبت نام کارگاه آموزشی اصول و مبانی داستان نویسی در حوزه هنری آذربایجان غربی آغاز شد

ثبت نام «کارگاه آموزشی اصول و مبانی داستان نویسی » در سطح مقدماتی از شانزدهم لغایت 30 آبان ماه سالجاری در واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ثبت نام کارگاه آموزشی اصول و مبانی داستان نویسی در سطح مقدماتی از شانزدهم لغایت 30 آبان ماه سالجاری در واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی آغاز شد .

این کارگاه با تدریس مجتبی اسماعیل زاده از داستانویسان مطرح استان طی 12 جلسه از ابتدای آذر ماه سال جاری برگزار و در پایان دوره گواهی معتبر از طرف حوزه هنری استان برای شرکت کنندگان ارائه می شود .

تاریخ و مبانی داستان کوتاه ، طرح و ساختار داستان و عناصر آن و همچنین بررسی و نقد آثار ادبی تولید شده توسط شرکت کنندگان در دو جلسه نهایی از برنامه های دوره مقدماتی کارگاه آموزش اصول و مبانی داستان نویسی در حوزه هنری آذربایجان غربی هستند.

مجتبی اسماعیل زاده (مدرس این کارگاه ) از نویسندگان پرتلاش در حوزه داستان آذربایجان غربی است که بیش از این کسب مقامهای مختلف از جشنواره های کشوری و استانی از جمله مقام نخست اولین جشنواره ادبی اورمیه ، رتبه اول هشتمین جشنواره سراسری ادبیات داستانی بسیج ، مقام دوم جشنواره استانی شعر و داستان جوان و برگزیده جشنوارهای داستان کوتاه ایلام و جشنواره منطقه ای داستان کوتاه شمالغرب کشور را در کارنامه خود دارد .

عضو هیئت تحریریه و مسئول نقد و بررسی داستانهای کوتاه در ماهنامه تخصصی ادبیات داستانی « چوک» تهران 1390 و عضو هیئت تحریریه ماهنامه ادبی نوشتار ( حوزه هنری 1388،1389) بخش دیگری از فعالیتهای مجتبی اسماعیل زاده در حوزه داستان نویسی است.

داستان «هزار حس دیگر » از آثار ادبی وی می باشد.

انتهای پیام/م

https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.