حیدریان: بازیکنانم بازی خیلی خوب و قابل قبولی را ارائه دادند

سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم گفت: بازیکنانم بازی خیلی خوب و قابل قبولی را ارائه دادند.

محمدرضا حیدریان سرمربی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در گفتگو با با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار مقابل تاسیسات دریایی در قم اظهار داشت: بازی پر افت و خیزی بود از نظر من بازیکنانم بازی خیلی خوب و قابل قبولی را ارائه دادند؛ متاسفانه از موقعیت هایی که به دست آوردیم نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم. و بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: مقصر اصلی این شکست من هستم و بازیکنان فداکارانه بازی کردند که امیدوارم در بازی هفته بعد بتوانیم جبران کنیم. اما در مجموع بازی قشنگ و خوبی بود و به تیم تاسیسات هم تبریک می گویم.

حیدریان درمورد حضور پر شور تماشاگران، موارد فنی و عدم استفاده از موقعیت ها افزود: من ممنون تماشاگران هستم و در تمرینات روی نقاط ضعف مخصوصا گلزنی را کار می کنیم. ما خوب به دروازه حریف میرسیم اما موقعیت های زیادی را از دست می دهیم که انشاالله بتوانیم در این هفته بهتر کار کنیم که بازی بعدی با برد همراه باشد و بتوانیم بقیه لیگ را خوب ادامه دهیم. چرا که بازی های متعددی باقی مانده و به نظر من با این بازیکنان که گروهی از آن ها برای بار اول در لیگ برتر توپ میزنند، بد نتیجه نگرفتیم. به خاطر اینکه یاسین پیشرو کلا تخلیه شد و فقط دو سه نفر در تیم ماندند.

کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد: با وجود کمبود وقت، جمع و جور کردیم و بازی به بازی بهتر می شویم. هر چند که سه باخت پشت سرهم آوردیم امیدوارم بتوانیم این روند را متوقف کنیم و نیم فصل نخست را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

حیدریان درمورد حواشی انتهای این دیدار گفت: بازیکنان خسته بودند؛ نمی گویم که مقصر چه کسی بود و خستگی باعث شد که از کوره در روند چون موقعیت های حساسی بدست آوردیم یکم حساس شد اما خداراشکر میانجیگری کردیم و مشکل خاصی پیش نیامد.

سرمربی یاسین پیشرو قم در مورد داوری گفت: در مورد داوری نشده که بگویم خوب نبود و از این صحبت ها اما فکر میکنم آخرهای بازی تیم داوری بازی از دستشان در رفت ولی در مجموع خوب سوت زدند که تایم های آخر بازی مشکل ساز بود. ما تمام سعی مان را می کنیم که با این بضاعتی که داریم بهترین نتیجه را بگیریم و در جدول جایگاه خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار