"حکمت های عاشورایی" در آستانه چاپ سوم

دلجو گفت: جلد دوم کتاب "حکمت های عاشورایی" روبه اتمام است و نوید آن می رود که تا یک ماه دیگر به چاپ سوم برسد.

عباس دلجو نویسنده و مداح اهل بیت(ع) در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با کتاب " حکمت های عاشورایی" اظهار کرد: حکمت های عاشورایی با تاکید بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی مرجع عالی قدر و به منظور رفع ابهام در مقتل خوانی منتشر شده است.

وی افزود: در حال حاضر چاپ دوم این کتاب هم در حال اتمام است و احتمالا تا یک ماه آینده وارد چاپ سوم می شود.

دلجو در خصوص مبحث جلد دوم این کتاب خاطر نشان کرد: در جلد دوم این کتاب ، پرسش ها ی پژوهشکده روضه الذاکرین و پاسخ های پژوهشکده اسراء که زیر نظر آیت الله جوادی آملی اداره می شود نقل شده است و شامل 100 سوال به همراه پاسخ است. 

وی عنوان کرد: جلد اول در خصوص جزئیات و حکمت های مقتل است ما ابهامات و سوالات پیش آمده در بحث عاشورا را استخراج کرده و به صورت حکمت های عاشورایی  درباره آنها توضیح دادیم. 

این نویسنده افزود: از بخش های جلد اول می توان به حکمت نام ابا عبدالله(ع)، کنیه امام (ع)، جاودانگی نام سید الشهدا(ع) ، حکمت مکیدن انگشت پیامبراکرم(ص) و محبت ابا عبدالله (ع) اشاره کرد.

دلجو در پایان گفت: در 5 ماه که این کتاب انتشار یافته استقبال بسیار خوبی از آن شده و مخاطبان این کتاب علما، روحانیون، وعاظ و مداحان هستند که از این کتاب در مجالسشان استفاده می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار