ساری،

انهدام باند سارقان با 25 فقره سرقت

باند سارقان با 25 فقره سرقت در ساری دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ زیداله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای برخورد و مقابله با سارقان منزل، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر سرقت منزل، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ کاظمی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، افرادی با سکونت در یک منزل مجردی واقع در یکی از مناطق مسکونی شهر، در امر سرقت منازل شهروندان فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: با هماهنگی قضائی این منزل مجردی تحت کنترل قرار گرفت، و افراد ساکن در آن تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند.

سرهنگ کاظمی افزود: با تشکیل تیم عملیاتی و بررسی همه جانبه ماموران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی با ورود به منزل مورد نظر، هر پنج متهم به سرقت را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم اصلی پرونده و سرکرده باند به نام ح- ح به همراه همدستانش در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به بیش از 25 فقره انواع سرقت منزل، داخل خودرو اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: در بازرسی از محل سکونت این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل باند اتومبیل، کتاب خطی و تاریخی، دوربین عکاسی، دوچرخه ، ضبط و پخش اتومبیل، دوربین مدار بسته، لوازم داخلی خودرو کشف شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند و اقدامات لازم برای بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان آن در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار