ارامپک

محموله دو میلیارد ریالی ظروف شیشه ای توقیف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک محموله قاچاق ظروف شیشه به ارزش دو میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس آگاهی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرهنگ "یوسف سپهوند" گفت:در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از عبور محموله ای بزرگ از ظروف شیشه ای قاچاق توسط دو دستگاه خودروی کامیون از محورهای مواصلاتی استان باخبر شدند.
وی افزود: بلافاصله برنامه ریزی های لازم برای شناسایی و توقیف خودروها در دستور کار قرار گرفت و سرانجام روز گذشته مأموران انتظامی موفق شدند خودرو ها را در یکی از جاده های استان شناسایی و متوقف کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه بیان داشت:‌ در تحقیقات اولیه رانندگان خودروها اذعان داشتند که بار خودروها ذرت است و قصد انتقال آن به تهران را دارند.
سرهنگ سپهوند تصریح کرد: با بررسی دقیق مأموران پلیس آگاهی استان،‌ مشخص شد که بار خودروها به غیر از غلات است و به صورت قاچاق حمل می شود.
وی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از دو دستگاه خودرو، تعداد یک هزار و نه کارتن انواع ظروف شیشه ای قاچاق به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان دستگیری سه نفر در این عملیات خاطرنشان کرد:‌ دستگیرشدگان برای برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اراک معرفی و هر سه نفر با قرار قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، قاچاق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.