جهانگیری: گودرزی می توانست اصرار کند و بماند

معاون اول رئیس جمهور گفت: گودرزی می‌توانست اصرار کند که تا پایان دولت در سمت قبلی خود باقی بماند، اما با بزرگواری و صداقت این مسئله را قبول کرد.

امیدوارم سلطانی فر در مسئولیت جدیدشان موفق باشندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع و معارفه وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: امروز مراسم تودیع گودرزی است و معارفه سلطانی‌فر است.

وی افزود: گودرزی می‌توانست اصرار کند که تا پایان دولت در سمت قبلی خود باقی بماند، اما زمانی که رئیس جمهور از او خواست به وزارت ورزش برود، با بزرگواری و صداقت این مسئله را قبول کرد و همه ما در این راه کمک خواهیم کرد تا از مشکلات پیش رو عبور می‌کنیم.

سلطانی‌فر پیش از این مسئولیت‌های مختلفی داشته و همواره شاهد کارهای بزرگی از او بوده‌ایم و امیدوارم در مسئولیت جدید هم موفق باشد.

 معاون اول رئیس جمهور گفت:  فضای جامعه جوان است و ورزش هم در جهان جدید با ویژگی‌هایی همراه است که در همه مسائل تاثیر می‌گذارد. ورزش الان در سیاست تاثیر می‌گذارد پس جامعه جوان باید به دقت بررسی شود.
 
وی گفت: باید به این موضوع توجه کنیم آیا این ساختار به نیازهای جوانان پاسخگوست؟ بارها گودرزی خواست جوانان و ورزش جدا شوند اما به نتیجه گیری قطعی نرسیدیم. فکر می‌کنم سلطانی فر باید جوانان را به شدت مورد توجه قرار دهد چون سهم عمده‌ای از جمعیت ما جوان است.
 
جهانگیری با اشاره به اینکه ورزش جایی است که تاثیرگذارترین سهم را در سرمایه های اجتماعی دارد، خاطر نشان کرد : امروز قهرمانان به عنوان گروه‌های مرجع مورد توجه مردم هستند و می‌توانند به عنوان الگو و سفیر در میادین حضور پیدا کنند. دولت به این مجموعه توجه دارد. گودرزی هم در این سه سال تلاش کرده اما نیاز به یک انسان تازه نفس دیگری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار