تاج: از سلطانی فر انتظار داریم نگاه ویژه ای به فوتبال داشته باشد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتظار ما از سلطانی فر این است که یک نگاه ویژه به فوتبال داشته باشد.

انتظار ما از سلطانی فر این است که یک نگاه ویژه به فوتبال داشته باشد به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج در حاشیه مراسم معارفه مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفـت: ارزیابی من از حضور او با توجه به شناختی که از ورزش دارد مثبت است. امروز هم در هیأت رئیسه این مسئله را بررسی کردیم و فکر می‌کنیم این مسئله به سود فوتبال خواهد بود و با توجه به شرایط نقدینگی فوتبال شاید امیدوار به کمتر شدن مشکلات شویم.

وی در مورد اینکه او فقط 9 ماه در ورزش خواهد بود، تصریح کرد: این 9 ماه می تواند مقدمه‌ای برای آینده باشد. انسان تا وقتی در مسئولیتی هست باید خدمتگزاری کند و می‌تواند در این 9 ماه هم موثر باشد.

تاج در مورد احتمال صعود تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی خاطر کرد:‌ تیم ملی بزرگسالان نیاز به کمک دارند. این تیم اگر به جام جهانی برود اتفاقی رخ داده که قبل و بعد از انقلاب بی سابقه بوده است که پنج تیم ما راهی جام جهانی شده باشند. این مسئله نیازمند کمک و نگاه ویژه است انتظار ما از سلطانی فر این است که یک نگاه ویژه داشته باشد. زمین اول ما 3 ماه دیگر کارش به اتمام می‌رسد و قابل استفاده خواهد بود اما برای زمین دوم نیازمند 5-6 میلیارد پول هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار