شاهرود؛

نمایشگاه بزرگ کتاب استان در شاهرود

این نمایشگاه از چهاردهم تا نوزدهم آذر ماه درشاهرود برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این نمایشگاه از چهاردهم تا نوزدهم آذر ماه امسال برگزار می شود.
 ابراهیم پورتقی با بیان اهمیت موضوع ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در استان سمنان فرصت مناسبی برای ارتقای فرهنگ مطالعه است.
وی افزود: با فراهم آمدن این شرایط و دسترسی آسان مردم به کتاب برگزاری این نمایشگاه در بحث سرانه مطالعه در استان تاثیر مثبت و مضاعفی خواهد داشت.
پورتقی اعلام کرد: نمایشگاه سراسری کتاب می تواند به بهتر شدن سیستم توزیع کتاب و ارتباط مخاطبان با ناشران با توجه به حضور ناشران مختلف در این نمایشگاه کمک کند.
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطنشان کرد: سامانه ثبت نام بن کتاب به آدرس http://bon.tibf.ir ویژه چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان در اختیار متقاضیان بن کتاب است.
ابراهیم پورتقی افزود: بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند تا سه روز قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب استان در شاهرود نسبت به خرید بن کتاب با تخفیف ٢٠ درصد از طریق ورود یا عضویت در سامانه اقدام کنند.
 وی تصریح کرد: این بن ها در محل نمایشگاه کتاب استانی و در طول برگزاری نمایشگاه کتاب با ارائه کد پیگیری و کارت شناسایی معتبر از طریق شعب بانک شهر مستقر در نمایشگاه قابل دریافت است.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار