معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور مستمر قهرمانان ورزشی در مسابقات این را ثابت نموده که ورزش کشور رو به پیشرفت می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید عبدالحمید احمدی در اولین همایش ملی ارتقاء و توسعه ورزش همگانی استان اردبیل افزود: حضور مستمر قهرمانان ورزشی در مسابقات بین المللی این را ثابت نموده که ورزش کشور رو به پیشرفت می باشد.

وی از روسای هئیت های ورزشی و مدیران کل دستگاه های اجرایی خواست تا با الگو قراردادن قهرمانان و مدال آوران در عرصه های ورزشی، در جهت شناخت جوامع امروزی نسبت به ورزش آنها را تشویق به امر نمایند.

احمدی همچنین معاون فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت از رسانه ملی در جهت تبلیغ و ترویج ورزش همگانی که برای تقویت منابع انسانی، بالندگی و رشد همه جانبه منابع انسانی است درخواست همکاری نمود.

علی مجد آراء رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی نیز گفت: ورزش همگانی در کشور بصورت یک امری عمومی در حال رشد می باشد، چه بسا که خانواده ها علی الخصوص خانم ها و بانوان نیز در امر ورزش کمی از آقایان ندارند.

وی از حضور خانواده ها در برنامه های مختلف ورزشی اظهار امیدواری کرد و خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد رشد و پیشرفت در ورزش خانواده نیز خواهیم بود.

بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز گفت: ورزش و فعالیتهای ورزشی بدون علم خطرناک است و رشد و توسعه ورزش در جامعه و بین مردم تلاش علم را نیز می خواهد.

وی از استاتید و دانشجویان شرکت کننده خواست تا در نهاینه کردن ورزش بین اقشار مختلف مردم تلاش مضاعف خود را به کار گیرند.

در پایان این همایش از مجموعه 176مقاله ارائه شده در زمینه توسعه ورزش همگانی به 5مقاله برتر با اهدا تندیس و لوح تقدیر ،تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.