گیلان؛

كشف 5تن چوب قاچاق در تالش

فرمانده انتظامي تالش از كشف 5تن چوب آلات قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ سرهنگ عباس اسماعيلي در تشريح خبر گفت:در پي اخبار واصله مبني بر اقدام فردي به هويت معلوم جهت خريد و فروش چوب آلات ممنوعه موضوع بلافاصله در دستور كار ماموران فرماندهي انتظامي بخش كرگانرود قرار گرفت.
سرهنگ اسماعيلي با اشاره به اينكه ماموران با بررسي ها و تحقيقات مقدماتي اوليه به صحت موضوع پي برده و با تشكيل اكيپي به محل دپوي چوب آلات قاچاق اعزام شدند افزود:.مامورين در بازرسي از منزل متهم چوب آلات قاچاق را كه توسط يك دستگاه نيسان بارگيري شده بود توقيف كردند.
وي با بيا اينكه ماموران در اين عمليات مقدار 5تن چوب آلات قاچاق به تعداد20 اصله به ارزش تقريبي30ميليون ريال از نوع ممرز كشف وضبط كردند ادمه داد : و با هماهنگي مقام قضايي چوب كشف شده تحويل كارشناسان منابع طبيعي تالش و متهم 35 ساله جهت سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.
سرهنگ اسماعيلي در پايان ضمن توجه دادن عموم به حفظ منابع طبيعي براي آيندگان از آنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مربوط به قاچاق چوب و درختان جنگلي موضوع را با شماره تماس 0132186226دايره مبارزه با قاچاق پليس آگاهي تالش ويا با سامانه مركز فوريت هاي پليسي 110درميان بگذارند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.