تبریز؛

عدم تملک عمده موانع موجود در مسیر آزاد راه تبریز - سهند

معاون وزیر راه و شهرسازی یکی از عمده موانع موجود در مسیر آزاد راه تبریز - سهند را مشکل عدم تملک در این مسیر عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نریمان در بازدید ازاتوبان تبریز- سهند گفت : عدم تملک تمامی اراضی واقع در مسیر طرح باعث شده عملیات اجرایی به کندی پیشرفته و مدت زمان اجرایی این طرح به تاخیر بیفتد.

وی گفت : دستگاه اجرایی اتوبان تبریز – سهند از شرکت ساخت آزاد راه های کشور به شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید انتقال یافته و با این اقدام تحولی چشمگیر در اجرای این مسیر خواهیم بود .

وی گفت :طی روزهای گذشته تملک قسمت هایی از اراضی واقع در این مسیر انجام گرفته و در حال حاضر آزادسازی و زیرسازی بخشی از مسیر از کیلومتر 8 تا 12 از سمت تبریز در حال اجرا می باشد.

در این بازدید برای تسریع در اتمام این طرح مقرر شد از ظرفیت سرمایه گذران و بخش خصوصی استفاده شده و امکان سنجی لازم برای واگذاری بخشی از این مسیر به بخش خصوصی بررسی شود .

گفتنی است : از مسیر 24 کیلومتری اتوبان تبریز – سهند 9 کیلومتر آن از سمت شهر جدید سهند  به اتمام رسیده و 15 کیلومتر بقیه در حال آزادسازی ، زیر سازی و اجرای عملیات  می باشد . با بهره برداری از پروژه فوق ، ترافیک موجود در مسیر تبریز – آذرشهر به طور قابل محسوس کاهش یافته و مردم شهرهای سهند ، اسکو و گردشگران روستای تاریخی کندوان از آن به طور مستقیم بهره مند خواهند شد . 


انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار