محمود عباس: برای مقابله با شهرک سازی‌ها، به شورای امنیت می‌رویم

رئیس تشکیلات خودگران فلسطین گفت ما یک عضو ناظر و فعال در سازمان ملل هستیم و برای مقابله با شهرک سازی‌ها در کشورمان، به شورای امنیت خواهیم رفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "المیادین"؛ "محمود عباس" –رئیس تشکیلات خودگران فلسطین- طی سخنانی به مناسبت سالروز درگذشت "یاسر عرفات" –رئیس سابق تشکیلات خودگردان-، در رام الله گفت: "در امور داخلی کشورهای عربی دخالت نخواهیم کرد، ولی نخواهیم پذیرفت که دیگران در امور داخلی ما دخالت کنند."

محمود عباس افزود: " ما یک عضو ناظر و فعال در سازمان ملل هستیم و برای مقابله با شهرک سازی ها در کشورمان، به شورای امنیت خواهیم رفت. آنچه ما خواهیم پذیرفت، تنها راه حل تشکیل دو دولت خواهد بود."

عباس تأکید کرد: "درخصوص موضوع ترور ابوعمار(کنیه یاسر عرفات) به تحقیقات ادامه می دهیم و به زودی، از نتیجه آن آگاه خواهید شد. علی رغم تمام فشارها، کنفرانس "فتح" روز بیست و نهم ماه جاری برگزار خواهد شد."

رئیس تشکیلات خودگران افزود: "نه سال است که با حماس در حال گفتگو هستیم؛ چاره ای نداریم که به مردم پناه ببریم و هرکه را آنها خواستند،زمام امور را در دست بگیرد؛ ما این را می پذیریم. تنها راه حل، بازگشت به مردم است."

محمود عباس تصریح کرد: "دولتی بدون غزه، شکل نخواهد گرفت."

رئیس تشکیلات خودگردان در پایان گفت: "آنها نباید قطعنامه یونسکو در مورد قدس را به قضیه ای دینی تبدیل کنند."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار