شیراز؛

خدمت رسانی موکب‌ های فارس در مرز ایران

مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: مقرر شده امسال در دو موکب شهدای منا شلمچه و حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) روزانه حداقل 5 هزار نفر را خدمت ‌رسانی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان فارس علیرضا زینلی گفت: یکی از پر افتخارترین خدمتگزاری‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به زائرین اعتاب مقدسه است و شما خادمین از برگزیدگان امام حسین (ع) برای خدمت به زوار اربعین حسینی هستید.
وی افزود: تعداد 20 نفر از خادمین، کارگزارن و اعضای پایگاه مقاومت بسیج حج و زیارت استان فارس به همراه تعدادی از خانواده معزز شهدای منا به شوق خدمت به زوار اربعین حسینی راهی سفر و به منطقه شلمچه اعزام شدند که به همراه خود 3 تن عرقیات ناب میمند، یک تن شکر، یک تن شلغم، 100هزار لیوان یکبار مصرف، 40 کیلو خاکشیر و تخم شربتی و اقلام و وسایل تدارکاتی مورد نیاز برای رفاه حال زائرین به مرز شلمچه ارسال شد.
زینلی ادامه داد: مقرر شده امسال در دو موکب شهدای منا شلمچه و حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) روزانه حداقل  5000 نفر را خدمت‌ رسانی کنند که مدت ماموریت افتخاری برای خدمت‌ رسانی تا 3 روز بعد از اربعین است.
زینلی تصریح کرد: تاکنون برای بیش از 90 هزار نفر از مشتاقان راهپیمائی عظیم اربعین حسینی استان فارس ویزا صادر شده است که این آمار نسبت به پارسال 25 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار