ساری؛

ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز

دبیرخانه ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز در مازندران تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در نشست تعاملی و هم اندیشی نمایندگان قوای سه گانه مازندران از تشکیل دبیرخانه ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز در استانداری مازندران با حضور نمایندگان قوای سه گانه خبر داد.

وی افزود: این دبیرخانه با حضور نمایندگان قوای سه گانه و دو نماینده مجلس اولویت های استان مازندران را شناسایی کرده و مسائل و مشکلات موجود را پیگیری می کند.

مدیر کل دادگستری مازندران هم در این نشست با بیان اینکه تفاهم نامه ی قوای سه گانه و نمایندگان مجلس و اداره کل بازرسی در حل مشکلات مربوط به ساخت و سازهای غیر مجاز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد، گفت: چنانچه دستگاههای متولی امر با همدلی و همزبانی در کنار هم قرار گیرند، بطور قطع اتفاقات خوبی در مازندران رخ می دهد.

حجت الاسلام و المسلمين محمدعلی تقوی فرد افزود: مهمترین مصوبه این نشست درباره دستگاههای خدمات رسان بود که به برخی ساختمانهای غیرمجاز و بدون پروانه ساخت خدمات ارائه کرده بودند.

وی با بیان اینکه در اینگونه خدمات دهی ها موضوع بیت المال مطرح است، گفت : حفظ حقوق بیت المال و ساخت و سازهای غیرمجاز بایستی باهم توسط مدیران ارشد استان دیده شوند تا هم بیت المال حفظ شود و هم حق مردم تضییع نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار