شیراز؛

مسئولان در برخورد با راه‌اندازی دفتر اتحادیه اروپا با هوشیاری عمل کنند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: اغلب کشور های اروپایی در ایران سفارت‌ خانه دارند با این وجود متقاضی راه‌ اندازی دفتر اتحادیه اروپا هستند، این امر نشان می‌ دهد که آن ها مقاصد دیگری دارند.

مسئولان در برخورد با راه‌اندازی دفتر اتحادیه اروپا با هوشیاری عمل کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت ‌الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه سفارت آمریکا در ابتدای انقلاب محلی برای جاسوسی بود نه امورات سیاسی گفت: پس از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان همه متوجه شدند که آمریکا به دنبال جاسوسی بوده و امروز نیز اروپا به دنبال ایجاد چنین مکانی است.
امام جمعه شیراز افزود: کارشناسان اروپایی خود گفته ‌اند که راه‌اندازی دفتر اتحادیه اروپا در ایران برای ورود به دیگر مباحث و تحریم ‌ها است و این امر می ‌طلبد که مسئولان در این زمینه با هوشیاری برخورد کنند.
آیت‌ الله ایمانی خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات آمریکا تفاوتی برای نظام اسلامی ایران و هیچ کشور دیگری ندارد چراکه دشمنی آمریکا با ایران دشمنی دیرینه است و آن ها به دنیال تامین منافع خود از راه غارتگری دیگر کشور ها هستند.
وی تصریح کرد: امروز نظام استکباری با استفاده از رسانه خوب را بد و بد را خوب جلوه می‌ دهد بنابراین باید رسانه‌ های انقلابی را حمایت کرد تا در مقابل رسانه‌ های دنیای استکبار ایستادگی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر رعایت اخلاق رسانه‌ ای بیان کرد: رسانه‌ های انقلابی باید بر فقه رسانه توجه کنند و امروز باید به مطبوعات و فضای مجازی توجه ویژه شود. 
امام جمعه شیراز با اشاره به پیاده‌ روی بزرگ اربعین حسینی گفت: مراسم ویژه اربعین باید در استان فارس و شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در شان امام حسین (ع) و شایسته عنوان سومین حرم برگزار شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.