شیراز؛

آغاز رقابت ‌های اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور در شیراز

پنجمین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور با رقابت 30 اتومبیلران در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی شهدای ارتش شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرشید دانشور نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس گفت: در این رقابت‌ ها 70 اتومبیلران مرد و زن از 12 استان کشور از جمله  البرز، تهران، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، گیلان، کرمان، یزد، قزوین، اصفهان، مازندران و خوزستان با هم به رقابت می ‌پردازند.
دانشور افزود: این مسابقات در پنج کلاس برگزار شده و شرکت کنندگان در بخش بانوان و آقایان در دو کلاس منهای 1500 سی‌ سی و بالای 1500 سی‌سی تا 2000 سی‌ سی با هم مسابقه می‌ دهند.
وی ادامه داد: این مسابقات همچنین در کلاس آزاد نیز برگزار و امتیاز بیشتر نیز براساس تایم است و هر شرکت کننده نیز می‌ توانند دو بار مسیر مشخص شده را طی کنند.
نایب رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس بیان کرد: روز گذشته مراسم انتخاب اتومبیلرانان برگزار و از بین 75 شرکت کننده 30 نفر انتخاب شدند.
او خاطر نشان کرد: پنجمین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور تا عصر امروز در شیراز ادامه دارد و در پایان تیم‌ های اول تا سوم تجلیل می‌ شوند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار