آبادان؛

موج زدن بی‌ثباتی و عدم آگاهی به فضای عمومی در آمریکا

بی‌ثباتی و عدم آگاهی به فضای عمومی در آمریکا موج می‌زند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی خطیب جمعه رامهرمز گفت: بی‌ثباتی و عدم آگاهی به فضای عمومی آمریکا در این کشور موج می‌زند و یک فضای خسته‌کننده را برای مردمشان به وجود آورده‌اند.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان با اشاره به وفای به عهد افزود: وفای به عهد امر خداوند است و شکستن عهد را خداوند نهی و حرام کرده است.

وی گفت: آخر و عاقبت روشن برای کسانی است که به عهد خود وفادار باشند و از طریق وفای به عهد رضایت خداوند سبحان را فراهم کنند.

خطیب جمعه رامهرمز افزود: عمل به عهد تأکیدی بر حفظ همبستگی و اعتماد متقابل است و در خیلی از مقاطع هلاکت و گرفتاری امت‌ها به دلیل پیمان‌شکنی است.

وی با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی گفت: اربعین نماد حرکت و شور بدون بن‌بست و جریانی رو به‌ جلو است که همواره تعالی، کمال و رشد را نوید می‌دهد.

موسوی تأکید کرد: مسیر و نقشه راه ما سرآغاز نهضت امام حسین (ع) و رمز جاودانگی و تفکر عاشورایی، باعث بصیرت افزایی در جامعه می‌شود.

وی همچنین گفت: در جنگ صفین الگوهای مناسبی هم در حوزه بصیرتی و هم در حوزه تخلف از حق وجود دارد که می‌تواند برای ما الگو باشد.

خطیب جمعه رامهرمز در پایان با اشاره به نتیجه حاصل از انتخابات اخیر آمریکا گفت: این انتخاب نشانه نا‌به‌سامانی، التهاب، بی‌ثباتی و عدم آگاهی به فضای عمومی این کشور توسط دولتمردان آمریکا است که یک فضای بسیار عجیب و خسته‌کننده را برای مردمشان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.